DATUM: 2013-08-18 / TID: 23:15:46
KATEGORI: Film

The Lone Ranger (2013).

Jag såg just The Lone Ranger nyss. Och den var verkligen jättebra!!! Jag älskade den fullkomligt! Makalös film, spännande story och härliga karaktärer med ett bra slut. Den fick mig att skratta många gånger också vilket var ett stort plus! Och det var mycket bra action också! Och det märks verkligen tydligt att det är en Gore Verbinski film, samma man som regisserade de tre första Pirates of the Caribbean filmerna! Så det förvånar mig inte direkt att den här filmen är jättebra! Johnny Depp och Armie Hammer var ett fantastisk team och de var väldigt lysande i sina roller! Så nej, jag är inte ett dugg besviken för jag är jättenöjd med allt och den kommer jag definitivt att se om flera gånger även om den är nästan 2,5h! Jag rekommenderar den varmt! ;)
 
Indianen och andekrigaren Tonto återberättar de okända historierna
som förvandlade John Reid, en lagens man, till en rättvisans legend...
 
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: