DATUM: 2013-08-21 / TID: 01:34:59
KATEGORI: Under the Dome

SPOILER ALERT: Jarbie 1x11.

OH MY GOD! Vad fan händer här nu!? Det krossar mitt hjärta att se det här! Åh, jag önskar så att jag inte shippar dom så stenhårt som jag gör - för allvarligt talat så kommer de bli min död! Inte bokstavligt talat, självklart, men ändå! Ååååh! Det är fan bäst för Maxine att det inte var hon som gjorde det där! Annars får hon med mig eller Barbie att göra! Åh stackars honom, han ser så panikslagen ut! :(
Postat av: TVseries

Ser fram emot avsnitt 11 :O

Svar: Detsamma!! Enligt synopsis till 1x11 kommer Jim anklaga Barbie för stan att det är han som har blod på händerna, så alla jagar honom :( precis som i boken! Nu börjar det verkligen att bli allvar! :(
Micaela Sundberg

2013-08-25 @ 20:19:42
URL: http://tvseries.webblogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: