DATUM: 2013-08-25 / TID: 20:19:00
KATEGORI: Allmänt

I'm sorry.

Ledsen att jag bara försvann så här. Jag var hos Ida i Vetlanda över helgen helt spontant. Hon kom till mig i torsdags för att hon ville se på valparna. Min systers hund Alize har fött valpar den 11 juli. Så jag passade på att följa med henne hem. Jag hade haft det jättekul!
På torsdag kvällen red hon hennes foderhäst som heter Mr X och jag och hundarna följde med och promenerade. Sen i fredags red hon igen - den här gången var ägaren med också och vi satt tillsammans i vagnen bakom Peppsi. Ni vet vagn nästan samma som travhästar tävlar med? Det var svinroligt! Jag har det på film, jag ska se till att ladda upp videon nån gång snart! Och i lördags var vi och Idas fästman Stefan hos hans lillasyster Lydia och hennes kille Robin och vi hade filmkväll. Det blev Lovely Molly. Recensionen kommer när jag orkar! Och nu idag åkte jag hem. Jag gick hem till pappa och tvättade kläderna och packade min resväska som jag ska ta med till Malmö. Jag åker nämligen imorgon.
Och nu är jag hos mamma då hon bor nära tågstationen. Jag åker härifrån kl sju på morgonen. Leo ska stanna kvar, min mamma är snäll som ställer upp på att vara hundvakt tills jag kommer hem från Malmö på fredag. Det ska bli jättekul där! Jag ska träffa en bekantkompis där som jag inte har träffat sen studenten ;D
 
PS. De dagarna från listan fixar jag när jag kommer hem för nu orkar jag verkligen inte. Nu ska jag se Life Unexpected på Netflix. Jag blev medlem där igår ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: