DATUM: 2013-08-03 / TID: 02:42:41
KATEGORI: Gifs, Övriga tvserier

Denny and Izzie ♥

Jag har kommit halvvägs i säsong 2 nu - och jag har precis kommit fram till början på en av de vackraste kärlekshistorierna. Denny och Izzie. Jag älskar dom så mycket och de kommer alltid att vara en av mina otps. Deras lovestory är bara så vacker men samtidigt tragisk på en och samma gång! Shippar ni dom inte, så är ni dummare än jag tror. Nej, jag skojar bara. Men seriöst, hur kan man inte shippa dom liksom? De är epic! ♥
Postat av: Amanda

ÅH!!! Det är mitt störta opp någonsin! Har aldrig varit så ledsen (i tv-serier relaterade grejer) som när Danny dog!

Svar: Ja, de är verkligen så jävla fina! Grät jättemycket när han dog :( mitt största ship i GA är Slexie och sen Derek/Meredith skulle vara andra men eftersom nu när jag har kommit fram till Denny har jag insett att Denny/Izzie slår Derek och Meredith. Så nu står de andra plats medan Derek och Meredith står tredje plats ;)
Micaela Sundberg

2013-08-03 @ 13:41:47
URL: http://kinglionheart.blogg.se
Postat av: Amanda

Sv: Jag med! Jag älskar Meredith och Derek också! Dom är liksom GA för mig :) Jag gillade Slexie också men fastnade aldrig riktigt så hårt i dom som de dlesta verkar ha gjort :)

Svar: Ja, så sant att Derek och Meredith är GAs huvudpar! Jag fastnade i Slexie för mycket så att jag blev så jävla förkrossad när båda dog att jag grät i flera timmar efteråt. Jag har fortfarande inte kommit över det även om jag har accepterat det!
Micaela Sundberg

2013-08-03 @ 15:28:57
URL: http://kinglionheart.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: