DATUM: 2013-04-10 / TID: 20:31:00
KATEGORI: Film

The Perks of Being a Wallflower (2012).

Den såg jag igår och den var riktigt bra! En av de bästa filmerna jag sett. Det är en smart, vacker och bra film med en fantastisk story och starka, välspelade, trovärdiga karaktärer som spelas av de grymt talangfulla skådisar liksom Logan Lerman och Emma Watson - och Nina Dobrev även om hon inte är med så värst mycket, men av det lilla vi fick se av henne var grymt bra hur som helst!
Och det är också härligt med en film som inte skäms för att ta upp gay-ämnet stort. Det ser man ju inte ofta i filmer, vilket är synd tycker jag. Och filmen har ett väldigt djup budskap vilket jag gillade starkt! Och slutet... vilket twist! Det förväntade jag mig verkligen inte.
Gillar ni allvarliga och starka filmer, så se den! Jag rekommenderar den varmt! Trailern kan ni se här.
 
Den introverte förstaårsstudenten Charlie (Logan Lerman) introduceras av sina vänner Sam (Emma Watson) och Patrick (Ezra Miller) till den komplicerade världen av droger, sex och förhållanden.
I rollerna: Logan Lerman, Emma Watson, Ezra Miller, Paul Rudd, Nina Dobrev, Johnny Simmons, Dylan McDermott, Kate Walsh bl.a.
 
Postat av: sofia

åh den är bra!

Svar: Ja, verkligen! Trodde inte att den skulle vara, men valde att ge den en chans pga Nina Dobrev och Emma Watson och Logan Lerman :P och jag ångrar det inte!
Micaela Sundberg

2013-04-10 @ 21:39:57
URL: http://akeytothelife.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: