DATUM: 2013-04-16 / TID: 22:39:07
KATEGORI: Allmänt, Supernatural

Supernatural.

Jag har ju blivit klar med Gilmore Girls för flera veckor sedan, så jag var bara tvungen att påbörja nästa maraton ett tag senare. Jag är ju ett riktigt seriefreak, det är ingen hemlighet! Det blev Supernatural, of course. Jag började i onsdags. Vid det här laget skulle jag lätt ha varit på säsong 3 eller säsong 4 men eftersom jag har sett hela serien en gång förut och vill kunna göra nåt annat också så därför har jag bestämt mig att ta det lugnt med den. Väldigt lugnt. Och det ska också bli bara max fyra avsnitt om dagen. Och den här gången SKA jag hålla löftet, inte bryta det som jag jämt och ständigt gör!
Just nu är jag på säsong 2 avsnitt 4. När jag är klar med denna säsongen, så ska jag ta en paus ett par veckor och sedan fortsätter jag igen och sen paus igen. Alltså jag ska ta paus efter säsong 2 och efter säsong 4 och efter säsong 6. Och jag vill också varna er att eftersom jag nu har maraton med den, så kan det komma att bli mycket gifs ibland ;)
Postat av: Sofia - En blogg om tv serier

Vad kul att det är några som ser på Supernatural samtidigt :) Jag har det som ett halvt maraton projekt. Mitt mål är att vara ikapp i serien då den börjar på tv igen, fast när man väl börjar se är det svårt att sluta :) Jag såg klart säsong 3 förra veckan och tänker nog börja med säsong 4 i morgon eller fredag. Om jag inte mins helt fel så gillar jag faktiskt serien mer efter säsong 3 ;)

Svar: Ja, det märker jag att det är många som ser på den nu! ;P jag är redan i amerikanskt takt på säsong 8, men vill se om serien ändå innan säsong 9 börjar i höst ;) okej ;D mina favoritsäsonger är 2, 3 och 5 ;)
Micaela Sundberg

2013-04-17 @ 09:45:07
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: