DATUM: 2013-04-07 / TID: 23:37:20
KATEGORI: Allmänt, Tidsfördriv, listor

Några listor på gång.

Hoppsan, det blev visst mycket gifs idag. I'm sorry, but I really love gifs! Så bara att inse det och acceptera det ;) jag har ett projekt på gång i min blogg. Ni kommer ihåg säkert förut när jag gjorde en lista över tio topp snyggaste tv-hunkar i min gamla blogg? Jag ska göra en likadan lista igen, men den här gången kommer det vara tio topp bästa tvserier. När jag väl är klar med den, kommer jag göra tio topp snyggaste tv-hunkar och tio topp vackraste tv-kvinnorna samtidigt. Sen ska jag göra tio topp favoritpar. Kul va? ;)
 
Jag har sett 40 tvserier totalt i mitt liv. Jag började fixa listan kl 14:00. På fyra minuter fick jag ner från 40 till 23 stycken. Tre minuter senare gick det från 23 till 18. Två minuter senare fick jag ner det till 11. Och efter ca 40 minuter kunde jag inte ens välja bort en. Det var för svårt och för omöjligt. Så slutligen bestämde jag mig därför att två tvserier ska få dela en plats. Det är lika bra det ju! Jag vet det är fusk, men äsch, haha. Och det ska vara helt i ordning. Så nästa sak jag ska göra är därför den svåraste biten - att bestämma vilken plats varje tvserie ska stå! Jag börjar imorgon. Det publiceras i veckan eller nästa vecka. Med start från 10:e till 1:a plats ;P

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: