DATUM: 2013-04-07 / TID: 20:48:50
KATEGORI: Random, The Vampire Diaries, Tidsfördriv, listor

Klaroline ● us against the world ♥

Jag säger bara: damn amazing video om Klaroline! Jag kommer aldrig att ge upp hoppet om dem som många verkar göra - inte förrän The Vampire Diaries och The Originals, om den blir en egen serie, läggs ned en vacker dag! I will never give up! Klaroline is endgame for me! ♥
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Jag kommer inte heller ge upp. Jag tror att det kommmer bli dom i slutet endå. Serierna ska spelas in på samma ställe så det kan bli en del gästskådespel och sen hur många mer säsonger kan det bli av TVD och vad finns det för Caroline där? Nej jag hoppas stenhårt på att hon kommer gå övert till the originlas efter en säsong eller 2 :)

Svar: Ja, precis. Jag kommer också hoppas stenhårt på att det ska bli så! Då skulle jag seriöst bli en av de lyckligaste på jorden! Klaroline is forever! ;D
Micaela Sundberg

2013-04-08 @ 17:44:12
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: