DATUM: 2013-04-07 / TID: 21:26:00
KATEGORI: Gifs, The Vampire Diaries

Klaroline 4x18 ♥

Till skillnad från många så blev jag inte alls besviken på scenerna med Klaroline i 4x18. Jag blev BARA besviken på att vi inte fick en kyss som jag verkligen förväntade mig skulle hända när Joseph Morgan sa att 4x18 var ett måste för alla Klaroline fans. Och att det inte var flera scener mer än de vi fick! Men trots det så är jag ändå inte besviken, för jag älskar alla scener vi fick! Och jag hoppas verkligen, verkligen att vi får se en kyss innan Klaus lämnar Mystic Falls. Eller annars blir jag bitter för resten av livet! För besatt för att låta dom vara okyssta? JA! De är endgame för mig! ♥
Postat av: Bea - Seriesnack.blogg.se

Det är jobbigt att man är så besatt av dem. Jag kan inte ens minnas senast jag var så besatt av ett par haha! Klaroline forever!!!!

Svar: Ja, det är verkligen jobbigt att vara så besatt av dem. Jag minns inte heller senast jag var så här besatt av ett par! ;D
Micaela Sundberg

2013-04-08 @ 08:11:57
URL: http://seriesnack.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: