DATUM: 2013-04-26 / TID: 22:57:00
KATEGORI: Revolution, Serienyheter

REVOLUTION ÄR FÖRNYAD!!!

JA! JAAAAAA! JAAAAAAAAAAAA!!!! DAMN YEEEEEEEEEEEEAAAAH!!!!!! NBC har officiellt förnyat Revolution för en full säsong 2 med 22 avsnitt!!! Herregud, för jösses namn! Här har ni en av världens lyckligaste tjejer nu!
Ni anar fan INTE hur jävla lättad jag är nu! Jag har varit så jävlans orolig för detta sen runt tredje, fjärde avsnitt faktiskt! FINALLY!!! Nu kan jag pusta ut och vara lugn! TACK GODE JÄVLA GUD FÖR EN SÄSONG 2! Ursäkta mig för många svärord och stora bokstäver, men fatta för fan att jag är så glad nu!
Nu kan jag med all säkerhet skapa en kategori som handlar om Revolution! Nu är det bara Hart of Dixie och Beauty and the Beast kvar som fortfarande väntar på sitt besked! ;D
Postat av: SERIESNACK.SE

Hart of Dixie är förnyad! :)

Svar: YEEEEAH!!! ;D
Micaela Sundberg

2013-04-26 @ 23:33:48
URL: http://seriesnack.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: