DATUM: 2012-12-31 / TID: 23:21:30
KATEGORI: Film

The Possession (2012).

När en ung tjej köper en antik låda på en loppmarknad, är hon ovetande om det uråldriga och ondskefulla väsen som finns i den. När den tar henne i besittning, tvingas hennes frånskilda föräldrar gå samman för att hitta ett sätt att bryta förbannelsen.
 
Den är en riktigt bra och så sjukt spännande film! Det händer saker nästan hela tiden vilket är ju ett stort plus! Och jag har inte sett nån barnskådis agera så otroligt bra på ett bra tag därav den yngre dottern som drabbas - så otroligt grymt bra skådespel av henne, verkligen! Hon såg jätteläskig ut när hon var besittad! Jag var nästan lite rädd att se henne i ögonen faktiskt, hon var ju jätteläskig, för jag i normala fall brukar ju oftast aldrig bli rädd av sånt! Så det överraskade mig därför fullständigt att jag var lite rädd när jag såg filmen! Vilket är ett stort plus! Men storyn är nog inte nåt vidare, den har kunnat bli mer än så här. Men annars i sin helhet är filmen jättebra och spännande som jag naturligsvis rekommenderar varmt! Jättebra skådisar, framför allt Jeffrey Dean Morgan och den yngre dottern! Trailern kan ni se här.
 
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: