DATUM: 2012-12-29 / TID: 22:59:00
KATEGORI: Film

The Odd Life of Timothy Green (2012).

Ett barnlöst par gräver ner en låda full av förhoppningar i trädgården och snart blir det bönhörda - de får en son. Men lille Timothy Green visar sig vara mer än han verkar vara.
 
Så obeskrivligt fin film med en vacker historia i en charmig småstadsmiljö! Den har hjärta, den berörde mitt hjärta djupt! Bara så jävla fin film! Jag vet helt enkelt inte hur jag ska beskriva om hur fin den är. Den bara är! Vacker historia, underbara karaktärer, bra manus och grymma skådespelareinsatser, framför allt Jennifer Garner! Och jag rekommenderar den starkt! Ni kommer inte att ångra er, jag lovar! Trailern kan ni se här.
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: