DATUM: 2012-12-27 / TID: 01:41:00
KATEGORI: Allmänt, The OC

The OC.

Som ni ju vet blev jag klar med mitt Prison Break maraton nyss. Nu har jag mitt nästa maraton-projekt! Det blir The OC som jag ska se om nu för jag saknar den och gänget och Seth/Summer så det ska bli kul att se den igen. Det var ju ett tag sedan sist! Dock kommer det bli en skillnad den här gången nu: jag ska ta det mer lugnt med serien, alltså jag ska hålla mig bara till EN disc om dagen som jag bröt ju när jag hade mitt Prison Break maraton nyss x)
 
Anledningen till detta är att jag nu ska satsa mer hårdare på att söka arbete/praktik/utbildning då ett av mina stora mål är att hitta jobb så jag kan slippa att sitta hemma! Och jag tänker även utmana mig att sitta vid datorn bara varannan dag!
 
Och 2013 SKA bli mitt bästa år, jag ska satsa stenhårt på det! ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: