DATUM: 2012-12-02 / TID: 20:11:50
KATEGORI: One Tree Hill, Tidsfördriv, listor

One Tree Hill ♥

 
Jag saknar One Tree Hill så mycket så att ord inte räcker till för att beskriva det - överhuvudtaget! Jag kan än idag fortfarande inte fatta att den tog slut i våras. Det har gått 241 dagar nu sen det allra sista avsnittet, men det känns som det var igår! Jag saknar avsnitten och allt som kom med så mycket - känslan, förväntningarna, längtan, tårarna, skratten, allt. Vi får aldrig mer får ett nytt avsnitt att längta efter, vi får aldrig mer följa gänget och vi får aldrig mer dela leende, skratt, glädje, sorg, tårar, kärlek, drama och allt med dessa underbara karaktärerna! Men jag tröstar mig med att jag har alla säsonger på dvd så att jag kan titta på den igen och igen när som helst jag vill! Den kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta!
 
Här kommer en 30-dagar-lista om One Tree Hill som jag ska göra från och med imorgon bara för att stilla min saknad. Men det kommer inte att vara ett inlägg om dagen för istället tänker jag göra det till ett inlägg om veckan ;)
 
Dag 1 - Favoritsäsong
Dag 2 - Favoritavsnitt
Dag 3 - Favoritögonblick
Dag 4 - Favorit kvinnliga karaktär
Dag 5 - Minst favorit kvinnliga karaktär
Dag 6 - Favorit manliga karaktär
Dag 7 - Minst favorit manliga karaktär
Dag 8 - Favoritpar
Dag 9 - Minst favoritpar
Dag 10 - Favoritvuxen
Dag 11 - Favoritplats i Tree Hill
Dag 12 - Favoritvänskap
Dag 13 - Favoritcitat
Dag 14 - Favorit Lucas voiceover
Dag 15 - Favoritskådespelare
Dag 16 - Favoritskådespelerska
Dag 17 - Favoritstoryline
Dag 18 - Favoritklädstil
Dag 19 - Scenen som får dig att skratta hysteriskt
Dag 20 - Scenen som får dig att gråta
Dag 21 - Scenen som får dig att skrika
Dag 22 - Favoritskurk
Dag 23 - Roligaste karaktär
Dag 24 - Favorit bröllopavsnitt
Dag 25 - Nåt som du önskar aldrig hade hänt
Dag 26 - Karaktären som du relaterar till mest
Dag 27 - Favorit "borta från Tree Hill"-avsnitt
Dag 28 - Snyggaste man
Dag 29 - Snyggaste kvinna
Dag 30 - Nåt som du hade velat ändra på i serien

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: