DATUM: 2012-12-02 / TID: 21:19:01
KATEGORI: Tidsfördriv, listor

En lista.

HAR DU?
Folköl i kylen: Nej.
Något husdjur: Ja, en egen hund.
Någon favoriträtt: Tacos.
Puder på dig: Nej, har det aldrig.
Några framtidsplaner: Ja, men det kräver pengar för det så det kommer att dröja lite innan jag kan göra det.
Någon sjukdom: Nej.
Gymkort: Nej.
En homosexuell kompis: Nej, jag tror inte det.
Duschat idag: Ja.
Någon kompis som snarkar: Ingen aning.
Någon vän som spelar i ett band: Nej.
Några mvg:n: Va?
Någon som förstår dig: Ja.
Något beroende: Ja. Typ godis.
Fikat idag: Nej.
Nagellack: Ja, jag har neongrön.
Någon vän som bor i ett annat land: Nej.

VEM?
Avskyr du: Nej.
Delar du mest minnen med: Mina närmaste vänner, ni vet vilka ni är.
Längtar du mest efter: Ida och Therese.
Stör du dig på: Ingen.
Gosar du med: Ingen pojkvän :(
Lagar mat: Båda pappa och mamma.
Diskar: Ingen för vi har diskmaskin ;)

VILKEN?
Tidning läser du: Solo, Hänt Bild, Frida osv.
Buss åker du oftast: Jag åker inte buss nu längre. Arbetslös ju! ;)
Dag fyller du år: 28 augusti.
Årstid föredrar du: Höst.
Stad är du uppväxt i: Vaggeryd.

VAD?
Gör du nu: Sitter vid datorn.
Gör dig till en bra människa: Jag är snäll, omtänksam och bryr mig om alla.
Gör dig till en dålig människa: Jag är inte så bra på att trösta nån när denna är ledsen, så jag antar att det gör mig till en dålig människa? xD
Vill du arbeta med: Barn, djur eller ålderhem.
Är roligast just nu: Prison Break just nu då jag har maraton, haha.
Har du på dig nu: Mjuksbyxor och t-shirt.
Har du för smink idag: Inget, jag använder det alltmer sällan nu.
Äger du för skor: Just nu använder jag vinterskor.
Har du för storlek i skor: Det varierar från 36 till 39, det beror ju på vad för typ av skor jag har på mig.
Läser du för bok: "Femtio nyanser av honom".
Ska du göra nu: Ska kolla på det senaste avsnittet av Revolution nu med bland annat Billy Burke i huvudrollen.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: